Fiscalizare casă de marcat

PROCEDURA DE CUMPĂRARE ȘI INSTALARE A UNEI CASE DE MARCAT 

PASUL NR. 1- ACHIZITIONAREA CASEI DE MARCAT

Vă consultați cu noi pentru alegerea unui model care corespunde domeniului de activitate dar și bugetului dvs. 

Exista numeroase elemente care trebuie luate în considerare, precum aspectele legale, conformitate, conectivitatea, volumul de tranzacții, mobilitatea, tipul de activitate comercială, etc. SISTEM SRL este partenerul de încredere care va lucra întotdeauna în interesul dvs, găsind soluțiile cele mai potrivite bugetului și tipului afacerii dvs.

 

PASUL NR 2 – FISCALIZAREA CASEI DE MARCAT:

Documentele necesare, complete conform cerintelor ANAF:

Dupa alegerea casei de marcat, la cumparare, noi avem nevoie de urmatoarele documente pe care fie ni le puteti trimite pe email la adresa office@sistem.ro, chiar si pe Whats-App, sau in copie pe hartie pentru fiscalizarea casei de marcat.

  • Certificat înmatriculare firmă – CUI
  • Act de identitate Administrator (buletin, CI, pasaport etc).
  • Certificat constatator emis de REGISTRUL COMERȚULUI, cu autorizarea activității pe punctul de lucru/sediul social (cel care este pe o singură foaie). 
  • Noi vă facem contractul obligatoriu de service și conectare la ANAF pentru 1 an, vă emitem factura și dovada plății, certificatul de garanție.
  • Telefonul mobil și adresa de e-mail a persoanei de contact pentru casa de marcat, preferabil al Contabilului care deține accesul la Spațiul Privat Virtual (SPV) și care are împuternicie de la dvs. să depună declarații online parafate cu semnătura digitală calificată.
  • Telefonul mobil și adresa de e-mail a Administratorului.

 Acte care vor face parte din dosarul digital pentru obținerea Numarul Unic de Inregistrare (NUI) de la ANAF.

Documente necesare pentru Transportul Alternativ de tip UBER , BOLT etc.

 (inclusiv cele mentionate mai sus)
  • Numărul de înmatriculare al mașinii, Talonul Auto
  • Carte Auto
  • Autorizatia ARR
  • Copia Conforma ARR

În baza acestor acte noi alcătuim, în numele dvs., un dosar digital sub forma unei arhive ZIP pe care o anexăm declarației C801, care va fi depusă de dvs. sau de Contabil, în functie de cine deține dreptul de a depune declarații online în SPV, conform cerintelor ANAF.

Declaratia C801 cu arhiva ZIP atașată vi-o transmitem pe email dvs. sau Contabilului.

În urma depunerii în SPV a declarației C801 cu arhiva ZIP atașată semnată digital o să primiți în SPV de la ANAF NUI-ul casei de marcat pe care o sa ni-l transmiteți pe email.

 

PASUL NR 3 FISCALIZAREA CASEI DE MARCAT

Urmatoul pas este fiscalizarea casei de marcat si conectarea acesteia la serverul ANAF.

Dvs. puteți să ne trimiteți lista de produse pe care doriți să o instalăm noi pe casa de marcat, după un format prestabilit, pe care îl primiți de la noi. 

Vă anunțăm când totul este pregătit și dvs. veniți la o scurtă instruire pentru utilizare și vă preluați casa de marcat.

Pentru orice nelamurire inclusiv pentru semnatura digitala si inrolarea in Spatiul Virtual Privat (SPV), va putem indruma, recomanda sau putem gasi impreuna o solutie cat mai simpla si usoara de urmat.